2012. február 23., csütörtök

Családi gyökerek

        "A generációk találkozása
     a család történelmi vonulata,
            a szeretet megosztása...
ezek adnak értelmet az életnek."
                     George Landberg

Engem érdekel, hogy kik voltak a felmenőink, hogyan éltek, mit csináltak.
Elég régóta szeretném elkészíteni a családfánkat és valamilyen rendszer szerint leírni az információkat, amik a birtokomban vannak, csak a megfelelő forma váratott még magára. Egy nagy papírra ugyan 15 éve leírtam, ahogy egyik nagyapám diktálta az adatokat, a másik ágat pedig kiegészítettem a nagymamám által elmondottakkal.
Vettem egy könyvet....Az én családom
Lényegében ez egy emlékkönyv, aminek az írói mi saját magunk vagyunk/leszünk, amit tovább örökíthetünk a benne lévő információkkal, s amit gyermekeink, akár unokáink is folytathatnak.
Ajánlom e könyvet azoknak, akiknek fontos, hogy a családi történetek ne szálljanak a sírba az azok ismérvőivel együtt.

A családunk szeret főzni, sütni. Vettem két szép füzetet: az egyikbe összegyűjtöttem a családi recepteket, kiegészítve a saját, közkedvelt és bevált receptjeimmel. A másik pedig  gyógynövényes füzet lett, ahová gyógytearecepteket, gyógynövény recepteket, szappanrecepteket írtam le gyermekeimnek, majdani unokáimnak és azok gyerekeinek.
A füzet folytatható...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése