Egy megjelent cikk, hogy értsétek miről is szól a Hoppá:
"A „Hoppá” Project: KreDenc újragondolva
A pop-up store kifejezés talán
nem kelti mindenkiben az ismerősség otthonos érzését. Angliában, vagy
Amerikában élve ezzel valószínűleg nem így lennénk, ott ugyanis 2004 óta terjed
ez a kereskedelmi típus. Az egyik vállalatnál felfigyeltek arra a kisfokúnak nem
nevezhető érdeklődésre, amit a kis szériás termékek időszakos vásáránál
mutattak az üzlet előtt sorjázó embertömegek. Egy limitált ideig működő bolt
sokakban felébreszti a vadászösztönt: mit lehet ott látni, beszerezni? Ezzel
vette kezdetét a pop-up store történelem…Debrecenben pedig a KreDenc-cel.
A pop-up boltok lényege az
időszakosság, vagy a szezonalitás, valamint az egyszerűség és a modernség. Ha
üresen áll egy üzlethelység, akkor az ideális helyszíne lehet néhány napra vagy
hétre egy hirtelen felbukkanó, majd gyorsan el is tűnő kis boltnak. Nagyon jó megmutatkozási
lehetőség ez a webshop-oknak, kisebb márkáknak, kézműveseknek, egy új termék
bemutatásához – de akár olyan világhírű nagy cégek is élnek áruik alkalmi
kihelyezésének lehetőségével, mint a Chanel, vagy a Louis Vuitton.
Mivel időszaki kisboltról
beszélünk, sok százezer forintos komoly beruházás és berendezésre költés szóba
se jöhet. Nagy teret kínál viszont ez az alkalom a kreatív, stílusos –
általában egyszerű és modern design-nak. A mozgatható ruhaállvány alapnak
számít a pop-up store berendezési tárgyak között, de ezen kívül nagyon széles
és szokatlan alapanyagkörből merítenek a berendezők: raklap, papírdoboz,
drótkerítés.
Gyakoriak a leértékelések és
az akciók, amik szintén felkeltik az érdeklődést és közkedveltté teszik a
pop-upokat. Az üzletet bérbeadók- és vevők egyaránt szeretik ezt a kereskedelmi
formát, hiszen van némi felhajtás az üzlethelyiség körül, a másik oldalon
azonban nem kell állandó jelleggel viselni a költségeket.
A magyarországi pop-up
store-ok sorát Budapesten a Nanushka nyitotta meg elsőként, majd az Ourstlye
Boutique követte. Kis hazánkban egyenlőre a pop-up némiképp átalakított
formáira van inkább példa, mint a hagyományos működésre. Az Ourstlye Boutique
több, mint fél évig kínálta például egy helyszínen a magyar divattervezők
alkotásait."
Tehát az én "Hoppá-m" márciusban indul:) Minden csütörtökön várom a kedves vásárlókat!
Arról, hogy éppen melyik kézműves "hoppázik" információt kaphattok a
http//:kredenc-alkotoi-piac.blogspot.hu
címen.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése