2013. február 18., hétfő

KreDenc Hoppá




Egy megjelent cikk, hogy értsétek miről is szól a Hoppá:

"A „Hoppá” Project: KreDenc újragondolva

A pop-up store kifejezés talán nem kelti mindenkiben az ismerősség otthonos érzését. Angliában, vagy Amerikában élve ezzel valószínűleg nem így lennénk, ott ugyanis 2004 óta terjed ez a kereskedelmi típus. Az egyik vállalatnál felfigyeltek arra a kisfokúnak nem nevezhető érdeklődésre, amit a kis szériás termékek időszakos vásáránál mutattak az üzlet előtt sorjázó embertömegek. Egy limitált ideig működő bolt sokakban felébreszti a vadászösztönt: mit lehet ott látni, beszerezni? Ezzel vette kezdetét a pop-up store történelem…Debrecenben pedig a KreDenc-cel.

A pop-up boltok lényege az időszakosság, vagy a szezonalitás, valamint az egyszerűség és a modernség. Ha üresen áll egy üzlethelység, akkor az ideális helyszíne lehet néhány napra vagy hétre egy hirtelen felbukkanó, majd gyorsan el is tűnő kis boltnak. Nagyon jó megmutatkozási lehetőség ez a webshop-oknak, kisebb márkáknak, kézműveseknek, egy új termék bemutatásához  – de akár olyan világhírű nagy cégek is élnek áruik alkalmi kihelyezésének lehetőségével, mint a Chanel, vagy a Louis Vuitton.

Mivel időszaki kisboltról beszélünk, sok százezer forintos komoly beruházás és berendezésre költés szóba se jöhet. Nagy teret kínál viszont ez az alkalom a kreatív, stílusos – általában egyszerű és modern design-nak. A mozgatható ruhaállvány alapnak számít a pop-up store berendezési tárgyak között, de ezen kívül nagyon széles és szokatlan alapanyagkörből merítenek a berendezők: raklap, papírdoboz, drótkerítés.

Gyakoriak a leértékelések és az akciók, amik szintén felkeltik az érdeklődést és közkedveltté teszik a pop-upokat. Az üzletet bérbeadók- és vevők egyaránt szeretik ezt a kereskedelmi formát, hiszen van némi felhajtás az üzlethelyiség körül, a másik oldalon azonban nem kell állandó jelleggel viselni a költségeket.

A magyarországi pop-up store-ok sorát Budapesten a Nanushka nyitotta meg elsőként, majd az Ourstlye Boutique követte.  Kis hazánkban egyenlőre a pop-up némiképp átalakított formáira van inkább példa, mint a hagyományos működésre. Az Ourstlye Boutique több, mint fél évig kínálta például egy helyszínen a magyar divattervezők alkotásait."





Tehát az én "Hoppá-m" márciusban indul:)  Minden csütörtökön várom a kedves vásárlókat!
Arról, hogy éppen melyik kézműves "hoppázik" információt kaphattok a
http//:kredenc-alkotoi-piac.blogspot.hu
címen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése