2015. november 26., csütörtök

Libacomb Othello mustban

Tavaly télen már készítettem mustban pácolt kacsahúst. Ízlett, finom volt.
Most nem volt időm pácolni, így fogtam és ráborítottam egy liternyi Othello mustot a libacombokra. Nem volt rossz ötlet:-)....
Egy nagyon zamatos, karamellizált sültet kaptam végeredményként.
Honnan volt must? Szüretkor - mielőtt az összes fürt borrá változna - én jó pár liternyi mustot lefagyasztok. Legyetek résen ősszel.



1 l Othello must
4 db libacomb (2-2 alsó-felső combja)
rozmaring
1 nagy fej hagyma (karikára vágva)
2 db alma (nagyobb darabokra vágva)
só, bors



Ezt az adagot én a  jó kis "vasedényembe" (ennek híján pataki tál ajánlatos) raktam.
3 órán keresztül lefedve pároltam 150-160 fokon, majd fedő nélkül ropogósra sütöttem a libacombokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése